воскресенье, 19 ноября 2017 г.

Նոյեմբերի 20-25

Յուրաքանչյուր ուրբաթ շաբաթվա կատարած աշխատանքների ներկայացում-խորհրդատվություն:
Ուսումնական պարապմունքների ժամանակ արվող աշխատանք
Սովորողի ընտրությամբ արվող լրացուցիչ ուսումնական աշխատանք
Գործնական քերականություն- Մայրենի լեզու, 7-8-րդ դասարան, էջ 75, 200, 201, 202, 204,205
1. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր։ 
ա սրփազան-սրբազանհամփերություն-համբերությունբնյարթ-նյարդերթվել-երդվել
 2. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր։ 
ա հարձուփորձ-հարցուփորձմրձույթ-մրցույթբ դախձ-դաղձդեդցանիկ-դեղձանիկօցանման-օձանմանատաղծագործ-ատաղձագործ
 3.Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր։ 
ա խեխտել-խեղդել
 ոխկույզ-ողկույզ
բ վղտալ-վխտալ
4.Տրված բառերի կազմությունն ու զրությունր բացատրի՛ր:
 ա Անհյուրընկալ=ան+հյուր+ընկալ
 զրուցընկեր=զրույց+ընկեր
 դյուրընկալ=դյուր+ընկալ
 գահընկեց=գահ+ընկեց
 անընդհատ=ան+ընդ+հատ
 համընթաց=համ+ընթաց
բ Միջօրե=միջ+օր+ե
 հանապազօրյա=հանապազ+օր+յա
 ոսկեզօծ=ոսկի+զօծ
 ապօրինի=ապ+օրենք+ի
առօրյա=առ+օրյա
առօրեական=առ+օր+ե+ական
 բացօթյա=վաց+օթյա
 բարօրություն=բարի+օր+ություն
 զօրուգիշեր=զօր+ու+գիշեր
5.Որտեղ անհրաժեշտ էը գրի՛ր և սխալներն ուղղիր:
Անընբռնելիօրըստօրեանընդմեջհամընդհանուրմերթընդմերթ,անընթեռնելիանընդհատ,անհյուրընկալսրընթաց:
Քերականություն
Գոյական- յուն Հնչյուն, դողդոջյուն, կարկաչյուն, խոխոջյուն, շառաչյուն, ճարճատյուն Ածական- ուն հնչուն, դողդոջուն, կարկաչուն, խոխոջուն, շառաչուն, ճարճատուն։ Ձայնավոր հնչյուն- ինչ Հնչյուն ծիծաղ- ո՞ր Ձեռքերի դողդոջյունը- ի՞նչը
Վարժ.200
Քաղցրահնչյուն մեղեդի-Քաղցր հնչյուն մեղեդի
Քնքչաչրչյուն զգեստ-Քնքուշ չարչյունով զգեստ
Բարեհնչյուն ձայն-Բարի հնչյունով ձայն
Դառնահնչյուն ոռնոց-Դառը հնչյունով ոռնոց

Վարժ.201
Վերջապես այդ հրեշը մի վերջին անգամ ցնցվեց ու կանգ առավ:Փրկված ենք:Ասաց տղան հորը երբ նրանք դուրս եկավ անտառից:Տղան ասաց հորը
-Բայց նա մեր որսը կուտի.-հայրը պատասխանեց:
-Ոչինչ տղաս,մենք դեռ նրա հախից կգանք ու ետ կվերցնենք մեր որսը:
Անտառից դեռ շատ չեին հեռացել երբ մի աղմուկ բարձրացավ:Տղան,ով վստահ քայլում էր մտածելով, որ այնուամենայնին նրանք հրեշից կվերցնեն որսը:Մի պահ վախից բռնեց հոր ձեռքը:Հորը ավելի հետաքրքրեց թե ինչ կատարվեց անտառում:Զենքը վերև պարզելով փորձեց առաջ գնալ:

Վարժ.202
 
Լավ ձին կերը կավելացնի,վատը մտրակը:
Խելոքին՝մեկ ասա,անխելքին հազար:
Արդար մազը չի կտրվի,մեղավորինը կկտրվի:
Մեկ՝խոսիր,մյուսը լռիր:
Բոյը՝երկար,խելքը կարճ:


Վարժ.204
փոքր Ասիայի-փոքրասիական
իրենց մասնակցությունն էին բերում-մասնակցում էին
մարդու հասակ ունեցող-մարդաահասակ
բարձր արժեք ունեցող-բարձրարժեք
ընծա բերել-ընծայել
ոսկուց ձուլած-ոսկեձույլ
ավարտին հասավ-ավարտվեց
մարմարից կերտված-մարմարակերտ
նուրբ գեղեցկություն ունեցող-նրբագեղ
կանգուն չմնաց-փլվեց
Եփեսոսի բնակիչ-Եփեսոսաբնակ
կրակի մատնեց-այրել
մոռացության տալ-մոռանալ
պատմություն գրողները-պատմագրեր
ոճիրը գործողի-ոճրագործ


Վարժ.205
այն համոզման էին եկել-համոզվել էին
բանի տեղ չդնող-չտեսնող
անկողին էին ընկնում-հիվանդանում էին
նույնիսկ հոգին փչում-նույնիսկ մահանում
գլխի ենք ընկել-հասկացել ենք
առաջ է գալիս-առաջանում է
Ադամի տարվանից-
ահ ու դողի-վախենալով
իր գործն արել էր-
  • «Կարդում  ենք» ռադիոնախագիծ
  • ՍԻՆՅԻՏԻՐՈ ՆԱԿԱՄՈՒՐԱ«Դղյակ տանող Ճանապարհը» ստեղծագործությունը: Գրել վերլուծություն-կարծիք:

  • Ինձ դուր եկավ ստեղծագործությունը ,այն շատ խորիմաստ էր։Վերնագիրն էլ հետաքրքիր էր ու ամեն ընթերցողի էլ կհետաքրքրի։Ես չեմ մեղադրում ստեղծագործության հերոսներին,բայց կարող էին այդ ժամանակը իզուր չվատնել և ավելի կարևոր բաների վրա ծախսել,և իննչու ոչ նոր երազանքներ ունենան:
  • 1.-Օհո, սա՞ ինչ է: Նայի՛ր, գրպանումս դռան բանալին է: Ամբողջ անպետք աղբը` կեղտահոր, այլապես երբեք չենք գտնի Դղյակը:
    Բանալին, ճլմփացնելով, թռավ-ընկավ ավազանի մեջ: Աղջնակը հիշեց, որ այդպես էլ չհագեցրեց ծարավը: Բայց աչքերը բացել չէր կարելի, մայրն ու հայրն անմիջապես կընդհատեին իրենց խոսակցությունը, և նա շարունակեց քնած ձևանալ: Ձևացրեց, ձևացրեց, հետո իսկապես քնեց:

  • 2.-Ամեն բան կարգի՞ն է,-շշնջաց մայրը:
    -Չգիտեմ…Արի մի քիչ էլ սպասենք,-պատասխանեց հայրը` տանջահար հայացքը գիշերային խավարին հառած:-Ես նրան տվի փողի կեսից ավելին:
    -Օ՜, աստվա՜ծ իմ,-հառաչեց մայրը: Նրա ձայնից վախեցած` աղջիկը, որի քունը տանում էր և որը սկզբում չէր զգացել ծնողների լարվածությունը, լաց եղավ

  • Չեմ կարողացելչեմ կարողանում ու երբեք էլ չեմ կարողանա
  • Խորխե Բուկայ

    Երբ ես փոքր էի, պաշտում էի կրկեսը, և կրկեսում ամենից շատ գազաններն էին ինձ դուր գալիս: Ինձ հատկապես փիղն էր գրավում, որը, ինչպես հետո իմացա, նաև մյուս երեխաների սիրելին էր: Ներկայացման ժամանակ այդ հսկայական վայրի կենդանին ցուցադրում էր իր անասելի քաշը, ուժը, չափսերը… Բայց իր ելույթից հետո մինչև հաջորդ ելույթի սկիզբը նա շղթայված էր, շղթայի մի ծայրը կապված էր փղի ոտքին, իսկ մյուսը` գետնի մեջ խրված ցցին:
    Դա ընդամենը փայտի մի կտոր էր, որ միայն մի քանի սանտիմետր էր խրված հողի մեջ: Չնայած շղթան հաստ էր և ամուր, ինձ համար ակնհայտ էր, որ այդպիսի կենդանին, որն ընդունակ է ծառեր արմատախիլ անելու, հեշտությամբ կարող էր այդ ցիցը հանել ու փախչել:
    Ինձ համար հանելուկ էր մնացել` ի՞նչն էր նրան պահում, ինչո՞ւ նա չէր փախչում:
    Երբ դեռ հինգ-վեց տարեկան էի, հավատում էի մեծահասակների իմաստնությանը: Չեմ հիշում` այս հարցերը ես տվեցի ուսուցչի՞ս, հայրիկի՞ս, թե՞ հորեղբորս: Նրանցից մեկն ինձ բացատրեց, թե փիղը չի փախչում, քանի որ նա վարժեցված է:
    Այդ ժամանակ ես տվեցի միանգամայն ակնհայտ հարց. «Եթե փիղը վարժեցված է, էլ ինչո՞ւ են նրան շղթայում»:
    Հիշում եմ, որ ոչ մի բավարար պատասխան չստացա: Ժամանակի ընթացքում մոռացա փղին էլ, նրա հետ կապված հարցերն էլ և այդ մասին հիշում էի միայն մարդկանց շրջապատում, ովքեր գոնե մեկ անգամ այդ հարցն իրենց տվել են:
    Մի քանի տարի առաջ հայտնաբերեցի, որ, հուրախություն ինձ, բավականին խելացի մի մարդ գտել է հարցի պատասխանը` կրկեսային փիղը չի փախչում, որովհետև նա մանկուց կապված է նմանատիպ ցցի:
    Աչքերս փակեցի և պատկերացրի ցցին կապված նորածին անպաշտպան փղին: Վստահ եմ, որ այն ժամանակ փղիկն ամբողջ ուժով ձգել է` փորձելով ազատվել: Բայց, չնայած թափված ջանքերին, ոչինչ չի ստացվել, քանի որ ցիցն այն ժամանակ բավականին ամուր է եղել:
    Պատկերացնում էի, թե ինչպես է նա երեկոյան ուժասպառ ընկնում, իսկ առավոտյան փորձում նորից ու նորից… Մինչև, իր համար սարսափելի մի օր, նա հնազանդվել է իր ճակատագրին՝ ընդունելով սեփական անզորությունը:
    Այդ հսկա և հզոր փիղը կրկեսից չի փախչումքանի որ խեղճը կարծում էթե չի կարող:
    Նրա հիշողության մեջ մնացել է անզորության այն զգացողությունը, որն ապրել է ծնվելուց անմիջապես հետո:
    Եվ ամենավատն այն է, որ այդ հիշողությանը նա երբեք չի կասկածում:
    Նա այլևս երբեք չի փորձել իր ուժը կիրառել:
    -Այսպիսին է կյանքը, Դեմիան: Բոլորս էլ ինչ-որ բանով նման ենք կրկեսի փղին. այս կյանքում մենք կապված են հարյուրավոր ցցերի, որոնք սահմանափակում են մեր ազատությունը:
    Ապրում ենք` համարելով, որ «չենք կարող» անել բազում գործեր, ուղղակի, որովհետև, շատ վաղուց, երբ դեռ փոքր էինք, փորձել ենք ու չենք կարողացել:
    Այն ժամանակ վարվել ենք այս փղի նման, մեր հիշողության մեջ գրանցել ենք այսպիսի հրահանգ. «Չեմ կարողացել, չեմ կարողանում և երբեք չեմ կարողանա»:
    Մենք մեծացել ենք այս հրահանգով, որն ինքներս ենք մեզ տվել, և դրա համար էլ երբեք չենք փորձել ցիցը հանել:
    Երբեմն, շղթայի ձայնը լսելիս, հայացք ենք ձգում ցցին և մտածում.
    Չեմ կարողանում և երբեք էլ չեմ կարողանա:
    …. Եվ միակ ձևը պարզելու, որ դու կարող ես ինչ-որ բանի հասնել, նոր փորձ անելն է, որի մեջ կներդնես քո ամբողջ ոգին:Քո ամբողջ ոգին:
    Առաջադրանք
    1. Հիմնավորե՛ք ընդգծված բառերի անհրաժեշտությունը
    1. Մինչև, իր համար սարսափելի մի օր, նա հնազանդվել է իր ճակատագրին՝ ընդունելով սեփական անզորությունը:
    ·         Այդ հսկա և հզոր փիղը կրկեսից չի փախչումքանի որ խեղճը կարծում էթե չիկարող:
    ·         Այն ժամանակ վարվել ենք այս փղի նման, մեր հիշողության մեջ գրանցել ենքայսպիսի հրահանգ. «Չեմ կարողացել, չեմ կարողանում և երբեք չեմ կարողանա»,
    ·         Եվ միակ ձևը պարզելու, որ դու կարող ես ինչ-որ բանի հասնել, նոր փորձ անելն է, որի մեջ կներդնես քո ամբողջ ոգին:
    Ցո՛ւյց տվեք ստեղծագործության Չեմ կարողացել, չեմ կարողանում ու երբեք էլ չեմ կարողանա վերնագրի կապը հեղինակի ասելիքի հետ:
Վերլուծություն
Ստեղծագործության փոխաբերական իմաստը այն է, որ մարդիկ երբ Մանուկ ժամանակ հուսախափ են լինում ինչ-որ ոլորտում,  կոտրվում են։ Ստեղծագործությունը ինձ դու եկավ։ Իմ կարծիքով այս ստեղծագործության իմաստը պարզ չէր ասվում։

Комментариев нет:

Отправить комментарий