понедельник, 12 февраля 2018 г.

Կարդում ենք Թումանյան

Թումանյանական ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

1.Թումանյանի հոդվածներ



  • Որքանո՞վ են արդիական նրա հասարակական-քաղաքական հայացքները
  • Կարդացե՛ք Թումանյանի հոդվածներից, ընտրե՛ք մեկը և փորձե՛ք գրախոսել
    Հայոց նոր գրականության հիսնամյակը (վերլուծույթուն)
  • Կա՞ն հարցադրումներ, որոնք Ձեզ նույնպես մտահոգում են կամ հարցադրումներ, որոնք հնացած և ժամանակավրեպ եք համարում:

    3.«Անուշ» պոեմը ունեցել է երկու տարբերակ,բաղկացած է 856 տողից,պոեմում նկարագրում է հայ նահապետական գյուղը իր սովորություններով և օրենքներով:Պոեմնը ունի նախերգանք,որը մի փոխաբերական պատկեր է ,որտեղ փերիները և ամբողջ սովորությունները ողբում են երիտասարդ սիրահարների վաղամեռիկ սերը:
4. Կարդա «Փարվանա» ստեղծագործությունը:
Փարվանա
5. Կարդա «Թմկաբերդի առումը» պոեմը:
«Թմկաբերդի առումը» ընթերցել-քննարկելուց հետո
1.Դավաճանություն
 
Ինձ համար դավաճանությունը աններելի արարք  է:Իմ կարծիքով ամեն բան կարելի է ներել բացի դավաճանությունից:Շատ աններել արարք է, երբ քեզ շատ հարազատ մարդ դավաճանում կամ խաբում է:Ես սիրում եմ երբ մարդիկ անկեղծ են լինում,և ոչմեկին չեն դավաճանում իրենց արարքներով:Բոլորին են հաճելի է երբ դիմացինտ քեզ հետ անկեղծ է լինում,և շփվում է քեզ հետ ինչպես կա:Երբ մարդիկ խաբում են ինձ համար դա էլ է դավաճանություն:Աշխատում եմ այնպիսի մարդկանց հետ շփվել ովքեր անկեղծ կլինեն ու չեն խաբի:

2.Ինչպե՞ս պետք է վերաբերվել մեր թշնամիներին:
Թշնամիներին պետք է վերաբերվել թշնամաբար:Քանի որ մեր երկրի թշնամիները Թուրքերն են,մարդիկ կան, որ շատ վատ են վերաբերվում իրենց, բայց մոռանում են,որ Թուրքիան էլ է մեր հարևանը:

5.Հետազոտական աշխատանք

  • Հայոց պատմության էջերում իրենց բազում սխրագործություններով հռչակված   Մամիկոնյան նախարարական մի ճյուղը` Համազասպյանները, 10-11-րդ դարերում Տարոնից գաղթել և բնակություն են հաստատել Դսեղում և նրա շրջակայքում: 80-90-ականների նրա նամակների մի մասը կրում է «Հովհաննես Թումանյան — Մամիկոնյան» կնքադրոշմը:
Պատմի՛ր Թումանյանի ընտանիքի մասին, ներկայացրո՛ւ  տեսանյութի միջոցով, լուսանկարների շարքով:
  • Զարգացման խնդիրը Թումանյանի համար միշտ էլ եղել է կենսական և առաջնակարգ: Ուղևորությունների ժամանակ Թումանյանը առիթ է ունեցել հաղորդակցվելու այդ քաղաքների մտավորականության,  ժողովրդի ներկայացուցիչների հետ:
  • « Վերնատուն» գրական խմբակը:

ՊԱՏՄԻ՛Ր ԱՅԴ ՄԱՍԻՆ:
ԲՈԼՈՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ՏԵՂԱԴՐԻՐ ԲԼՈԳՈՒՄ:

6. Կարդա՛ Թումանյանի  քառյակները , սովորի՛ր անգիր:
Չարն ու բարին, սերն ու երջանկությունը, իմաստասիրական միտքը Թումանյանի քառյակներում:
Անգիր սովորել
«Թմկաբերդի առումը»- նախերգանք
«Անուշ»-նախերգանք
«Փարվանա»  Էսպես անցան շատ տարիներ… տողից մինչև վերջ
«Հայոց լեռներում», «Հայոց վիշտը»

ՊԱՏՄԻ՛ՐՎԵՐԼՈՒԾԻ՛ՐՆԵՐԿԱՅԱՑՐՈ′Ւ ,ՏԵՂԱԴՐԻ′Ր ԲԼՈԳՈՒՄ:

7. Ընթերցանության համար նախատեսված նյութերից ընտրի′ր  երկու նյութ,  փորձի′ր արտահայտել վերաբերմունք, կարծիք:
Կարդում ենք Թումանյան
  • Դաս Թումանյանի տուն-թանգարանում
Աշխատանքների  ամփոփում-արդյունքներ
Յուրաքանչյուր մասնակից /անհատ, խումբ/ ընտրում է դուր եկած աշխատանքի թեման ու սահմանված ժամանակահատվածում կազմակերպում, իրակակացնում է նախագծային առաջադրանքը: Աշխատանքի ընթացքը, արդյուքները ամփոփվում լուսաբանում, հրապարակվում են ուսումնական բլոգներում, ինչպես նաև կայքի «Թումանյանական օրեր» բաժնում:
Լավագույն թատերական ներկայացում
Մեդիաընթերցում- ռադիոթատրոն
Լավագույն հետազոտական նախագիծ

Ազգային երգը  (փոխադրություն)


Աշնան մի պայծառ առավոտ էր Արարատյան դաշտի հրաշագեղ առավոտներից մեկը:Հուռթի այգիներից լիության անուշ հոտ էր գալիս:Երկու ընկերով քայլում էին դեպի գյուղ:Որը գտնվում էր Երասխ գետի ափին:Մեր գլխավերևում ծփում էր սոսիները իսկ մեր դիմաց Մասիսն էր:Հասանք գյուղ և այցելեցինք դպրոց :Արաքսի ափին նստարանների վրա խումբ խումբ տեղավորվել էին դպրոցի աշակերտները:Կիրակի օր էր գյուղը հանգստանում էր:Դպրոցում կար մեկ ուսուցիչ,դասարաններում մի խումբը այբուբեն էր սովորում,մյուսի մոտ մայրենի էր,իսկ մեկ այլ խումբ Դավիթ բեկ էր կարդում:Դասերը վերջացան ընկերս, որ երգ շատ էր սիրում որոշեց որ երեխանեը մի երգ երգեն:Իսկ ուսուցչուհին ասաց,որ ես <<բաղաձայն>>եմ թող,որ երեխաները երգեն փոքրերը չերգեցին իսկ մեծերը ամաչեցին:Ընկերը ասեց,որ ավելի լավ կլինի բոլորով մի երգ երգենք:Իսկ ուսուցիչը կարմրեց որովհետև չգիտեր խմբային երգեր,միայն այբ,բեն,գիմ գիտեր:Երեխաները ուսուցչուհ քանոնի շարժումից սկսեցին երգել՝այբ,բեն,գիմ,դա եչ,զա…:Ուսուցիչը քրտինքը մաքրեց և ավարտեցին,  նա ասաց.՝
-Ահա մեր ընդհանուր ազգային երգ 4-5 տարի է ես այս երգն եմ սովորեցնում երեխաներին:
Տղաները ուսուցիչի ձեռքը սխմեցին և շնորհակալություն հայտնեցին: Նրանք դուրս եկան դպրոցից և երկուսով ՝զրուցելով գնացին  մեկը ասաց,որ համաձայն չես որ քանի հայը ապրի հայոց այբուբենը չի մեռնի:Իսկ մյուս ընկերը ասաց, որ ես հակառակն եմ մտածում քանի հայոց այբուբենը կա հայը չի մեռնի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий