четверг, 5 апреля 2018 г.

Թարգմանական աշխատանք:Դու երբեք չես անտեսում կյանքը


Դու երբեք չես անտեսում կյանքը
Կյանքը այնտեղ է,որտեղ գտնվում ես դու
Դու քեզ երջանիկ ես զգում,երբ դու լիովին ներկա ես,ընկեր,
և քո ուշադրությունը չի կիսվում նրա և սրա միջև
երբ քո մի կեսը այստեղ է,մյուս կեսը ուզում է լինել այնտեղ
որտեղ,որ այն լինում է
Բավարարվածություն,որ դու փնտրում ես
Երբեք չի գտնվի նրան փնտրելով
Բավարարվածությունը նշանակում է սիրել այն տեղը, որտեղ դու կաս:
Դա նշանակում է,որ դու փնտրում ես պահը
հետաքրքրասիրություն,
ճանաչում,և շնորհակալություն,և նույնիսկ սիրում ես
քո այն մասերը որոնք չեն կարող սիրել
որոնք չգիտեն ինչպես սիրել,կամ էլ զգալ իրենց արժանի…,
Այս հսկայական երջանկությունը ներառում է
նույնիսկ մեր ժամանակավոր դժվարությունները:
Նա լայնածավալ է ինչպես երկինքը,լայն է ինչպես օվկիանոսը:
Դա մեր իսկական բնությունն է:
Եվ երբ մենք կդադարենք փնտրել նրան,
երբ,որ մենք ընկնում ենք և հանձնվում,
մենք հասկանում ենք որ նա այստեղ է,
այնքան մոտիկ,այնքան ինտիմ
երբեք չբացակայող,
Երբեք չկորած,միշտ մոտիկ
Սա այն սերին է,որին դու միշտ փնտրում ես:
Սա տունն է:

Комментариев нет:

Отправить комментарий